:0

:0

Sunday, July 1, 2012

MianHaeyo ♥♥

Kau mengenaLi aku

Kau menganggap ku sebagai cabaran utk dirimu

Utk mendapat phatian dari ku

Aku gadis jauh tsasar

Mahu perhatian dari setiap mata memandang

Ternyata ku tertarik dengan sikap mu

Melayari kehidupan penuh n0da,d0sa




Tuhan masih sayangkan aku ,

Buka mata ku melihat sisa-sisa dunia akhir zaman

Membuat ku membuang segala yg ku impikan

Segala yg membuatkan ku mendapat perhatian

Menutup yg selama ini terbuka

Berpatah balik ke dunia sebenar

Dunia sementara di tinggalkan

Akhirat jua akan ku kejar

Ku membuang segala termas0k kamu

Ternyata kau tegar bersama ku




Mend0r0ngku ketika ku putus asa

Menemanku ketika ku memerLukan

Menarikku ketika ku terjatoh

Mengingatkan aku ketika ku terLupa

Mengajarku ketika ku kebingungan

Memberi senyuman di hari-hari ku

Segala kata tomahan ku jadikan kata-kata semangat

Membuat ku bergantong sepenuhnya kepada dirimu

Peribadi mu membuatku mengenggam dirimu tanpa memikirkan dirimu




Aku penghalang kebahagiaanmu

Kini ku bangkit tanpa mu

Melakukan segalanya sendiri

Aku tidak layak menjaga diri mu

Selepas mengetahui siapa aku di mata mu

Lelaki yg baik hanya utk wanita baik

Nama mu segar di bibirku dalam setiap untaian doa ku

Semoga allah menempatkan kamu di kalangan-kalangan org beriman

Kau menjadikan aku wanita di segani sekelip mata

Sampai ke syurga doa ku bersama mu :)



Kuatlah wahai hati. . . . . . . . . . . .




No comments:

Post a Comment